Grywalizacja dla Twojej firmy

Chcesz poznać ciąg dalszy? Umów się z nami na prezentację. Tworzymy gry motywujące pracowników i podnoszące sprzedaż produktów. Chcielibyśmy pokazać Ci grę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Podaj nam swój adres e-mail. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy termin spotkania.

ciekawość

Więcej niż co druga osoba logowała się do gry

Pokazaliśmy Ci, w jaki sposób wystartował projekt grywalizacyjny adresowany do partnerskiej sieci dystrybucji jednego z naszych klientów. Z 950 osób, które otrzymały bilety i obejrzały intro, aż 525 zalogowało się do gry. Odkryliśmy przed Tobą tylko poszczególne elementy wirtualnego świata, który stworzyliśmy, aby zwiększać zaangażowanie, motywację i satysfakcję pracowników.

siła gier

96% graczy wciągnęło się w fabułę

Kiedy rozpoczynaliśmy przygodę z grywalizacją, byliśmy świadomi siły gier. Nieraz przez zmagania w Fifę jedliśmy zimny obiad, czasem zarywaliśmy noce, walcząc o kolejny level w World or Warcraft, doskonale znaliśmy zakwasy po sesjach z Play Station Move... Ale i tak byliśmy zaskoczeni wynikami naszego pierwszego projektu.

96%

graczy wciągnęło się w warstwę fabularną

48%

graczy logowało się do gry także poza godzinami pracy

85%

graczy wyraziło chęć udziału w kolejnej edycji programu

skuteczność

Targety realizowane na 133%

Nasze dotychczasowe projekty pozwoliły osiągnąć bardzo dobre wyniki biznesowe stosunkowo niskimi kosztami. Najbardziej zaangażowani gracze realizowali targety sprzedażowe na poziomie 133%! Wielu z nich wolało wymieniać wirtualną walutę na dodatkowe akcesoria w grze niż na materialne nagrody.

Niektórzy wkręcali się naprawdę mocno – nastawiali budziki na środek nocy, żeby jak najszybciej podjąć kolejne akcje, dzwonili do przedstawicieli handlowych z moralnymi rozterkami na temat bohaterów, a jedna osoba ułożyła wiersz pochwalny o wykreowanym przez nas świecie gry.

grywalizacja

Wartość rynku grywalizacji na świecie w 2018 roku wyniesie 5.5 mld dolarów

Amerykańska armia grywalizuje rekrutację swoich żołnierzy. Politechnika Uniwersytecka Katalonii pracuje nad finansowaną z funduszy unijnych grą EnerGAware, która pomoże oszczędzać energię w domach użytkowników. Coca Cola, Marriot, Samsung, Mc Donald’s, Nike i inne światowe marki wykorzystują grywalizację w strategicznych działaniach.

nowe obszary wdrożeń

23 lata na rynku

Z powodzeniem stosujemy grywaliazcję w branży budowlanej, finansowej i telekomunikacyjnej. Zwróciliśmy się do Ciebie, ponieważ jesteśmy przekonani, że możemy stworzyć grę także dla Twojej firmy. Narzędzia, których użyjemy poprawią motywację pracowników sił sprzedaży i przełożą się na większą sprzedaż produktów.

Jeśli chcesz zobaczyć, jak może wyglądać grywalizacja w Twojej firmie, podaj nam swój adres e-mail.